Ugrás a fő tartalomra
http://25.media.tumblr.com/tumblr_m2hsaeDxwz1rpt2juo1_500.jpg 
Mert van benned valami, ami rendkívüli,
Magához láncolni így engem nem tud senki.


Még annyi mindent mondanék neked,még is évek óta írok egy levelet.Csak egyetlen sornyi hazugság röviden:Már megtanultam élni nélküled.

Hihetetlen,hogy mennyi fájdalmat okoztál már nekem de az még inkább hihetetlen,hogy még így is szeretlek téged.

A szerelem okozta kínok közül az a legnagyobb,mikor gyűlölni akarjuk azt,akit a világon a legjobban szeretünk.

Hogy mit jelentesz nekem?Már sokan kérdezték válaszolni nem tudtam,hisz nem értettem még.Tudtam,hogy nélküled üres az életem de azt hittem ettől még boldogan élhetem.Idővel rájöttem mennyit érsz te nekem.Ha most kérdezné valaki mennyit érsz te nekem,már tudnám a választ,mert te
vagy az életem.

Szeretni valakit, ki ránk se néz. Szeretni, várni, remélni. Mindennap látni, s rádöbbeni, hiába minden elkéstél. Hiába minden? Akkor miért imádkozunk? Miért könyörgünk és miért sírunk? És miért vele álmodunk és miért remélünk, várunk rá? S ha végre ránk néz, vagy végre ránk nevet, a sok-sok szenvedést miért feledjük el? Az az egy pillanat mi örömöt okoz, miért feledtet velünk oly sok bánatot? Ha elutazik messze megy s majd sokára jön vissza, az az érzés, mit ápolunk, nem hívhatja vissza. S közben a józanész feledtet velünk, mert azt diktálja állj meg, tovább nem mehetünk. Nem szabad szeretni olyat, aki megvet, aki nevet rajtunk. Nem szeret bennünket. Aki örül, mert tudja, hiába remélünk, aki érzi, miatta szenvedünk. De ha a szív e kis motora szeret, hiába a józanész, nem tilthatja meg az érzést, mit ember nemesít. Nem bír érzelemmel az ész hiába tilt. Nem tehetünk róla, s ha szeretünk, nem mondhatja senki, hogy feledd! Nem mondhatja senki, aki tudja, hogy legszebb az olyan érzés mely tiszta. Nem kell, hogy azt mondd, hogy szeretsz. Ha mást érzel, ne hazudj nekem. Nem kell a szép, de hazug szavad. Mondj inkább rosszat ,de igazat. Először fáj, ha friss lesz még a seb, de később elmúlik, hálás leszek neked. Lehet, hogy egyszer szerelmes leszel s nem viszonozzák, s te kínlódsz, nyögsz, szenvedsz. Úgy érzed nem bírod, meg kell halnod.Gondolj akkor rám, s megtudod, hogy rossz volt.Sétálsz még te is elhagyott utcán, fejed lehajtva könnyeid ne lássák.Zokogsz még te is egy kedves ablak alatt, s hallod, hogy ő odabent ő vígan kacag. Megvetni ,gyűlölni,gyűlölni akarod, de csak becézni,imádni,szeretni tudod. Nem bírsz és nem akarsz nélküle élni,nevetni,küzdeni,harcolni,sírni.S ha eddig elértél, nem fogod kérdezni.Tudni fogod majd:
"Mit jelent Szeretni"


Hiába fáj, menned kell már...ne sírj, hisz eddig sem fájt, hogy hazudtál... majd elfeledlek és boldog leszek... 10 perced van, hogy mindened összeszedd
http://24.media.tumblr.com/tumblr_m2hrzo7pu81rpt2juo1_500.jpg

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Sziasztok! A blog bezárt. Oldallal kapcsolatos megkereséseket az alábbi e-mail címre küldhettek:  b_szandru@hotmail.com kép: x

DIY / DO IT YOURSELF / AUTUMN / ŐSZI WHATCANIDO / HALLOWEEN

Autumn / Őszi szünet WHAT CAN I DO? / Inspiration

Beköszöntött az ősz... Illetve amit már rengetegen vártatok, az őszi szünet. Használjátok ki a szünet minden egyes napját! What can I do in őszi szünet? Közeledik a Mindenszentek ünnepe, illetve a már Magyarországon is nagy felkapottságnak örvendő Halloween ünnepe.. Faragj tököt! Egy kis kreatívság kell csak hozzá, nagyon jó időtöltés! Egy mécsest belerakva pedig este nagyon szép látványt nyújt. Edz - a szünetben nem lehet kifogás a nincs időm, mert tanulni kell. Ha nem tudsz edzőterembe menni, egy jó futás is elég. Sétálj - barátaiddal, pároddal, akár a szüleiddel - remek kapcsolatépítő hatása van  Olvass, Tanulj (ha nem hagyod a szünet utolsó napjára a feladott házit, sokkal jobb lesz) Nézz sorozatot (ajánló: Teen Wolf, Pretty Little Liars, Gossip Girl)  Nézz filmet Süss Főzz Takaríts, rakj rendet a szobádban Dekoráld ki a szobád Újra itt van az égősorok ideje Vásárolgass - akár a barátnőddel