Ugrás a fő tartalomra

BLOGVERSENY!

Úgy döntöttem, elindítom az oldal első hagyományos blogversenyét.

Pontozásos verseny lesz.

Amit pontozok:

-fejléc; ahogy az oldalad "összeáll"; a frissítéseket; látogatók számát, a blog témáját ->
-> mindegyikre max 10 pontot lehet kapni, összesen ezekre 50 pontot kaphatsz. 

Ha valakik ugyanannyi pontot érnek el:
(volt már rá példa) akkor szavazással döntik el a blog-látogatók hogy ki nyerjen :D

Szabályok:

-Kötelező kiraknod a két tábla közül valamelyiket az oldalad jobb, vagy bal oldalára.

Figyelem!

-Akár 2 bloggal is jelentkezhetsz.
-Növeld meg a pontjaid számát, ahányszor kiteszed a táblát, annyiszor +1 pont (max 10x teheted ki, tehát erre még pluszba 10 pontot lehet kapni.)
Összesen: 60 pontot lehet elérni.

Jelentkezés!

-A bejegyzés alatt a kommentekben, vagy a chat-ben.
Amit meg kell adnod:
-neved
-oldalad címe + témája
-hányszor tetted ki a táblát és jobb vagy bal oldalra

Jelentkezni,

Július 24 este 20:00-ig
Hány jelentkezőt várok?
minimum 10, de örülnék a legalább 20 vagy több jelentkezőnek.

A két tábla:
belinkelve tedd ki őket

A verseny menete:

Jelentkezés vége: júli 24 8:00
Másnap: júli 25-én elkezdem az oldalakat pontozni, kritikázni
július 26-odikán felkerülnek az eredmények, és az az 5 ember marad bent, aki a legtöbb pontot kapta
ezután indítok egy szavazást, ahol július 31-ig lehet szavazni
augusztus 1-jére meglesznek az eredmények! :)

Nyeremények

1. helyezett: 6 hónapig hirdetem 160x160-os képpel, oklevél, rendszeres olvasója leszek a blognak
2. helyezett: 4 hónapig hirdetem, 120x120-as képpel, oklevél, rendszeres olvasó leszek a blognak
3. helyezett: 3 hónapig hírdetem, 110x110-es képpel, oklevél, rendszeres olvasó leszek
illetve lesz még egy
különdíjas: 2 hónapnyi hirdetés, 100x100-as képpel, oklevél, rendszeres olvasó leszek
a többiek:
-emléklapot kapnak.

Miért érdemes jelentkezned?

-nem veszíthetsz semmit! próbáld meg!
-ha nyersz, az oldaladnak még több látogatót szerezhetsz.

HAJRÁ!

Megjegyzések

  1. Szia! Én írtam a Chatbe. De most már véglegesen szeretném eldönteni, hogy melyik blogommal nevezek. Eldöntöttem, hogy a zsumanyo.blogspot.com/-ossal szeretnék. A képet kétszer is kiraktam már oldalra és a galériámmal nem szeretnék nevezni, ha csak előnyöm nem származik a dologból. Köszönöm, hogy jeleztél nekem és akkor így korigáltam az egészet, ja és szerintem ez már a teljesen a végleges verzióm, és csak akkor annyi lenne a kérdésem, hogy ha előnyöm származik a két blogból, akkor szólnál nekem? Jut eszembe, a blogon egy héten belül változást szeretnék végre hajtani, és nem tudom, hogy ez akadály-e? Puszi: Manyo♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, a galériás oldaladon a chat-be leírtam mindent.
      Jelentkezésed elfogadva!
      És a változások nem akadályoznak semmit!

      Törlés
    2. Hello:)
      Elolvastam mindent és akkor én véglegesen a zsumanyos bloggal jelentkezem. Ott 3x lett kirakva a blogon a tábla.
      Köszönöm, hogy szóltál:) Ja és amúgy a jelentkezéshez leadom még gyorsan az adatokat, mert azt nem is adtam meg:)
      Nevem:Manyo♥(ált. mindig szív van mellette)
      Blogom címe: colorful summer.♥
      Blogom témája/célja: az életemről szól:) Célja, hogy tanuljanak az ember a hibáimból, vagy jobban meg ismerhessenek.
      A táblát pedig már mondtam :)
      Puszi!

      Törlés
  2. Szia:)

    Ugyan friss bloggerként, de szeretnék jelentkezni a blogversenyre:) A táblát 4x raktam ki az oldal jobb oldalára.
    Név: Kovács Emese, Oldal: smilegirl21.blogspot.ro
    Cím: Lélekmelegítő...~~hogy mosolyogjon a szíved:)~~
    Témája/Célja:hogy felvidítson, elgondolkodtasson, felébresszen, álmokat keltsen, reményt és nem utolsó sorban hitet adjon.:)

    Köszönöm, hogy értesítettél, lehetőséget adva ezzel a részvételre.:):):)Mindenkinek sok sikert.:)

    Puszi, Mesi:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, jelentkezésed elfogadva !

      Törlés
    2. Tehát 4x jobb oldalon, 2x bejegyzésben van kitéve a tábla:) eddig:D

      Törlés
  3. Szia! Én is jelentkeznék a blogversenyre, de remélem nincs annak akadája, hogy nem kaptam róla értesítést.
    Nevem : Anna
    Blog amivel nevezni szeretnék : http://idezetek-konyve.blogspot.hu/. Ha rámész a blogomra és rákattintasz a fotóim címszóra, akkor egy másik blogomon fogod magad találni, ami nem rég indult.
    Hányszor és hová tettem ki a képet? : Kétszer, az idézetes oldalamra (amivel indulok), meg a fotós oldalamra, mind kettő helyen jobb oldalra.
    Témája : idézetek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, természetesen nincs akadálya :D
      jelentkezésed elfogadva.

      Törlés
  4. JA és kérlek, ha megvan az eredmény, vagy valami fejlemény lenne akkor írj az oldalamon a chat-be.
    Köszi, puszi.

    VálaszTörlés
  5. Nevem:twilightfan
    Oldalam: kritikanektek.blogspot.com
    Téma:twilight fanfiction
    És mind2 táblát kiraktam:)

    VálaszTörlés
  6. Jah és a tãblákat jobb oldalra raktam ki.

    VálaszTörlés
  7. szia! most olvastam,hogy hozzám is írtál és én is szeretnék jelentkezni. : ) a http://findhappinessinthesimplestofthings.blogspot.hu/ c. blogommal. a nevem : Mirella. oldalam címe : Find happiness in the simplest of things. témája : idézetek,képek. kétszer tettem ki a táblát bal oldalra és a mai frissembe.

    VálaszTörlés
  8. Szia szeretnék én is jelentkezni:)
    Nevem: Mese.
    Blogom neve : Vámpírtánc.
    Témák: A két könyvemet lehet itt olvasni a Létezünket és a Félvérek harcát, valamint a harry potteres fanficemet, a Piton és a lányt.
    http://letezzvelunk.blogspot.hu/
    Az egyik táblát kiraktam bal oldalra fent, a másikat jobb oldalt lent. Valamint a legújabb bejegyzésemben is ott vannak mellettük pedig az oldal linkje.

    VálaszTörlés
  9. Szia:)
    Szeretnék jelentkezni, ha lehet...
    Nevem: Stellyke
    Blogom neve: The Angel
    Téma:Kitalált történetemet lehet itt olvasni... Teljesen fikcio. Néhol viszont megjelennek Twilight szereplők a főszereplőim mégis kitaláltak:)
    http://ava-stellyke.blogspot.com
    Az egyik táblát raktam ki 10x a jobb alsó sarokba:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jelentkezés elfogadva! persze,még nyugodtan lehet jelentkezni!

      Törlés
  10. Szia! szeretnék jelentkezni a versenyre! :)
    nevem: Vivi
    Blogom címe:http://csaknekedphoto.blogspot.hu/
    blogom témája: idézetek
    A tábládat a jobb oldalra raktam ki 1x

    VálaszTörlés
  11. Szia:) Jelentkeznék a versenyre, már a chatben írtam, de gondoltam itt is közlöm:)
    Nevem: Dreamsy
    Blogom címe: http://dreamsy8.blogspot.ro
    Neve:Dream-álmok a mának
    Témája: Idézetek, na meg egy regényem első fejezetei :)
    A táblát kiraktam eddig 3x, de biztosan kifogom 10x :p

    VálaszTörlés
  12. Szia!szeretnénk jelentkezni a versenyre:)
    Nevünk: We found love..
    Blogunk címe: http://dejaelete.blogspot.hu/
    Blogunk témája:idézetek képekkel :)
    A táblát kitettük 1x a jobb oldalra.:)

    VálaszTörlés
  13. Szia!

    Szeretnék a blog versenyre jelentkezni.

    név: judit

    blog: http://judittortenet.blogspot.hu/
    a blog neve: judit törtenetek

    téma: Klaus/Caroline (TVD) fanfiction és saját vámpíros és vérfarkasos történetek

    bal oldalra tettem ki 1 nagy táblát meg 9 kicsit egyben

    VálaszTörlés
  14. Hello! Lehet még jelentkezni, mert akkor én jelentkezem! ;D
    Név: Corin
    Blog: http://corin-shimmermilk.blogspot.com
    a neve: Rebus Bloogol
    téma: kétségbeesett tinikorom története
    célja az hogy
    érdekes legyen, vicces, és komolyan vegyék!
    Bal oldalra 2x tettem ki a képet, és bejegyzésben 2x van kép! :D
    puszii

    VálaszTörlés
  15. J E L E N T K E Z É S L E Z Á R V A !

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Sziasztok! A blog bezárt. Oldallal kapcsolatos megkereséseket az alábbi e-mail címre küldhettek:  b_szandru@hotmail.com kép: x

DIY / DO IT YOURSELF / AUTUMN / ŐSZI WHATCANIDO / HALLOWEEN

Autumn / Őszi szünet WHAT CAN I DO? / Inspiration

Beköszöntött az ősz... Illetve amit már rengetegen vártatok, az őszi szünet. Használjátok ki a szünet minden egyes napját! What can I do in őszi szünet? Közeledik a Mindenszentek ünnepe, illetve a már Magyarországon is nagy felkapottságnak örvendő Halloween ünnepe.. Faragj tököt! Egy kis kreatívság kell csak hozzá, nagyon jó időtöltés! Egy mécsest belerakva pedig este nagyon szép látványt nyújt. Edz - a szünetben nem lehet kifogás a nincs időm, mert tanulni kell. Ha nem tudsz edzőterembe menni, egy jó futás is elég. Sétálj - barátaiddal, pároddal, akár a szüleiddel - remek kapcsolatépítő hatása van  Olvass, Tanulj (ha nem hagyod a szünet utolsó napjára a feladott házit, sokkal jobb lesz) Nézz sorozatot (ajánló: Teen Wolf, Pretty Little Liars, Gossip Girl)  Nézz filmet Süss Főzz Takaríts, rakj rendet a szobádban Dekoráld ki a szobád Újra itt van az égősorok ideje Vásárolgass - akár a barátnőddel