Ugrás a fő tartalomra

Glee idézetek

 Tumblr_mcik76kiex1rjxweko1_500_large

Nem a kudarcba fulladt álmaink törnek meg minket, hanem azok, amelyeket nem merünk megálmodni.


Nem tudod megváltoztatni a múltadat, de elengedheted és elindulhatsz a jövő felé.



Az kell, hogy önmagad légy. (...) Ne veszítsd el a lényeged azért, mert könnyebb másnak lenni.



Azt akarom mondani, hogy ne add fel az álmaidat! Ha el tudod képzelni, valóra válhat!




Tudod, miért jöttem vissza? Hogy megvalósítsam az álmaidat. Akármi is az, én megvalósítom!




Néha úgy érzed, a gimi az életed, de ne feledd: egyszer vége lesz! (...) És utána csodás dolgokat fogsz véghez vinni!



A rossz hírnév is jobb, mint a semmilyen hírnév.



Évekig építheted a jó híredet, de másodpercek alatt tönkre mehet. Pár rossz döntés és a mennyből a pokolba zuhansz.



A színháziasság nem a kosztümökön múlik. Nem elég csak lefújni magatokat gázolajjal, fel kell gyulladnotok, hogy éghessetek. A színháziasság nem jelenti azt, hogy bombaként kell robbannotok, lehettek olyan, mint egy csendes vihar. A mélyen bennetek lévő érzelmeteket kell kiközvetítenetek. Ez a színháziasság igazi lényege!




Dühös vagy... megértelek! Az apád egy hős, és nem csak a világ előtt, azért, amit tett, hanem a te szemedben is. Soha nem léphetek a helyébe! Csak tudod... szeretem anyádat! Olyan, mint egy angyal, aki leszállt hozzám, hogy felébresszen annyi év után, és esküszöm, én nem tudnám megbántani. Vigyázni fogok rá! Én nem lehetek az apád, de anyád hőse leszek addig, ameddig elfogad engem.



Az élet lényege a tökély és a nyerés. A jó külső és a népszerűség. Szerintem valami más lehetne a lényege. Hányan érzitek magatokat kövérnek? Hányan érzitek azt, hogy nem valami sokat értek? Csúnyák vagytok, sok a pattanásotok és nincs elég barátotok? Időnként én is így érzek magammal kapcsolatban... ma pedig ezt mind együtt éreztem. Ez így nincs jól! És lenne mit mondanunk róla.




Ha szeretsz valakit, ahogy én őt, akkor a részed lesz. Mint egy láthatatlan kötél, és nem számít, milyen messze vagy, mindig érzed őt.





Ha az ember hisz magában, nem becsül le másokat.




Valami különleges részének lenni engem is különlegessé tett.




Az álmok olyanok, amik kitöltik az ürességet. Amiről tudod, hogy ha valóra válik, akkor minden rossz elmúlik.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Sziasztok! A blog bezárt. Oldallal kapcsolatos megkereséseket az alábbi e-mail címre küldhettek:  b_szandru@hotmail.com kép: x

DIY / DO IT YOURSELF / AUTUMN / ŐSZI WHATCANIDO / HALLOWEEN

Mindenszentek / Halottak napja idézetek

Nem múlnak ők el, kik szívünkben élnek, Hiába szállnak árnyak, álmok, évek. A halál olyan súlyos veszteség, hogy valójában sohasem lehet feldolgozni. Az emléke elhalványulhat a szeretett személynek, de a hiánya mindig megmarad. A sötétség nagylelkű. Türelmes. Mindig győz. Ám erejének szívében ott lakozik a gyengesége: egyetlen magányos gyertya elegendő, hogy elűzze őt. A szeretet pedig több egy magányos gyertyánál. A szeretet képes lángra lobbantani a csillagokat. A halottak az élők emlékezetében élnek tovább. Életem egy szakasza lezárult. Már régen el kellett volna felejtenem az egészet. Egy nyári románc, akármilyen intenzív, akkor is csak egy nyári románc volt. Talán szerelmes is voltam belé, igen, valószínűleg, de gyerekek voltunk még. A gyerekszerelmek ritkán élik túl a vért és a halottakat. Vannak ajtók. Én pedig becsuktam ezt az ajtót. Lucy a múlt részévé vált. Sok időbe tellett, mire ezt elfogadtam. De megtettem, és sikerült is zárva tartanom azt