Ugrás a fő tartalomra

vélemények #1

szép estét! ahogy ígértem, hoztam az első adag vélemény és kritikasorozatot. :D kicsit többet akartam írtam mindenhová, de inkább kivettem és csak a lényeget hagytam bent. 
aki nem tudná miről van szó: KATT

http://kepfeltoltes.hu/121010/1vinita_www.kepfeltoltes.hu_.jpg 
 Vinita
Design: ami nagyon tetszik, hogy minden dolog összepasszol, főleg a színek, jól megoldottad.
Téma: főleg idézetes oldal, jók az idézetek, nem viszed túlzásba, de kevés idézet sincs.
Látogatók:  jópáran látogatják az oldaladat, nyilván nem ok nélkül..
igazából nem találtam olyan dolgot amibe beletudnék kötni, kivéve ez a betűtípus, lecserélhetnéd, az nem jött át..  egyébként színvonalas oldal.
10/9,5
http://kepfeltoltes.hu/121010/12915273012_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
 klajúú
háát a kinézet, magasan veri a 10/10** -ot ! annyira jól megalkottad, hogy az hihetetlen. jókat írsz, tetszenek a fotós képek, szóval minden okés. tetszik hogy van zene. mondjuk a chat-et nem raknám külön modulba, hanem csak simán a  jobb oldalra. viszont olyan kis  „átlagos” az oldal, valamivel fel kéne dobni a hangulatot.
10/9
http://kepfeltoltes.hu/121010/3907775303_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
 Ranna
szeretem az oldaladat, mert mindig élvezet rajta nézelődni. a design nincs túlbonyolítva, egyszerű, de nagyszerű viszont talán tényleg nagyon egyszerű.. ezt a hátteret lecserélném valami teljesen másra, amivel felhívnám a figyelmet. sokan járnak az oldaladra, ezt nem is csodálom.. vannak különböző történetek is, tehát mindenki fel tudja magát találni, ha akarja.
10/10
http://kepfeltoltes.hu/121010/7681063054_www.kepfeltoltes.hu_.jpg 
 Timii
szép őszies kinézet, tetszik nagyon. minden a helyén van, tetszik hogy ilyen sokat írsz, élvezet olvasni a mindennapjaidat.. valami jobb blogcímet kitalálhatnál, nekem a mostani nem tetszik..  sőt még valami extra dolog is jó lenne az oldalra, mert így kicsit unalmas.
10/8
http://kepfeltoltes.hu/121010/6438721095_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
 Csaba Cacc
régebben véleményeztem az oldaladat, azóta nem sokat változott, ettől függetlenül még mindig tetszik! viszont mostmár újítsál valami nagyot, hogy mégnagyobb élvezettel jöjjenek a látogatók.. a bejegyzések tetszenek, változatosak. :D
10/8

~~~~~
továbbra is lehet kérni véleményt tőlem, vagy az előző bejegyzésnél a kommentben, vagy pedig itt :)
xx

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Sziasztok! A blog bezárt. Oldallal kapcsolatos megkereséseket az alábbi e-mail címre küldhettek:  b_szandru@hotmail.com kép: x

DIY / DO IT YOURSELF / AUTUMN / ŐSZI WHATCANIDO / HALLOWEEN

Mindenszentek / Halottak napja idézetek

Nem múlnak ők el, kik szívünkben élnek, Hiába szállnak árnyak, álmok, évek. A halál olyan súlyos veszteség, hogy valójában sohasem lehet feldolgozni. Az emléke elhalványulhat a szeretett személynek, de a hiánya mindig megmarad. A sötétség nagylelkű. Türelmes. Mindig győz. Ám erejének szívében ott lakozik a gyengesége: egyetlen magányos gyertya elegendő, hogy elűzze őt. A szeretet pedig több egy magányos gyertyánál. A szeretet képes lángra lobbantani a csillagokat. A halottak az élők emlékezetében élnek tovább. Életem egy szakasza lezárult. Már régen el kellett volna felejtenem az egészet. Egy nyári románc, akármilyen intenzív, akkor is csak egy nyári románc volt. Talán szerelmes is voltam belé, igen, valószínűleg, de gyerekek voltunk még. A gyerekszerelmek ritkán élik túl a vért és a halottakat. Vannak ajtók. Én pedig becsuktam ezt az ajtót. Lucy a múlt részévé vált. Sok időbe tellett, mire ezt elfogadtam. De megtettem, és sikerült is zárva tartanom azt