Ugrás a fő tartalomra

filmajánló/Alkonyat - Hajnalhasadás II. rész/

Alkonyat - Hajnalhasadás II. rész


1 óra 55 perc‎‎ - Besorolás: +16‎‎ - Fantasy‎‎ - angol‎‎ - Feliratozva‎
- Szereplők: Billy Burke, Peter Facinelli, Dakota Fanning, Mackenzie Foy, Maggie Grace, Ashley Greene, Taylor Lautner, Kellan Lutz, Lee Pace, Robert Pattinson, Jackson Rathbone, Elizabeth Reaser, Nikki Reed, Michael Sheen, Kristen Stewart

röviden: Bella (Kristen Stewart) miután életet adott lányának, Rensmee-nek, megerősödve és új képességek birtokában, vámpírként tér magához. Végre beteljesedett amire mindig is vágyott: vámpírként élheti életét Edward oldalán. A boldogságukat azonban hamarosan megzavarja a Volturik tanácsa , akik azt állítják, a Cullenek vétettek a vámpírtörvények ellen. Úgy vélik, hogy Bella és Edward (Robert Pattinson) gyermeke halhatatlan, természetfeletti képességeit születése után kapta, ezért a gyermeknek meg kell halnia. A Volturik csak a kínálkozó alaklomra vártak, hogy örökre leszámolhassanak a Cullenekkel. Edward Jacobbal (Taylor Lautner) az oldalán szövetségeseket gyűjt, hogy együtt küzdjenek meg a Volturikkal a mindent eldöntő, utolsó nagy csatában, ahol már nem csak családja, hanem a vámpírok és a vérfarkasok sorsa a tét..

én ma voltam moziban, és néztem meg a filmet..nagyon tetszett! kicsit tartottam, hogy +16 meg hogy akkor most ilyen őrült vérengzések stb. lesz a filmben, de kellemesen csalódtam! az egész nagyon tetszett, voltak benne poénok, romantika, félelem, kétségek...aztán volt egy kedvenc részem is, de nem árulom el melyik volt(azok miatt,akik még nem látták) mert az egész filmbe hatással van.
csak ajánlani tudom,nézzétek meg bátran.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Sziasztok! A blog bezárt. Oldallal kapcsolatos megkereséseket az alábbi e-mail címre küldhettek:  b_szandru@hotmail.com kép: x

DIY / DO IT YOURSELF / AUTUMN / ŐSZI WHATCANIDO / HALLOWEEN

Mindenszentek / Halottak napja idézetek

Nem múlnak ők el, kik szívünkben élnek, Hiába szállnak árnyak, álmok, évek. A halál olyan súlyos veszteség, hogy valójában sohasem lehet feldolgozni. Az emléke elhalványulhat a szeretett személynek, de a hiánya mindig megmarad. A sötétség nagylelkű. Türelmes. Mindig győz. Ám erejének szívében ott lakozik a gyengesége: egyetlen magányos gyertya elegendő, hogy elűzze őt. A szeretet pedig több egy magányos gyertyánál. A szeretet képes lángra lobbantani a csillagokat. A halottak az élők emlékezetében élnek tovább. Életem egy szakasza lezárult. Már régen el kellett volna felejtenem az egészet. Egy nyári románc, akármilyen intenzív, akkor is csak egy nyári románc volt. Talán szerelmes is voltam belé, igen, valószínűleg, de gyerekek voltunk még. A gyerekszerelmek ritkán élik túl a vért és a halottakat. Vannak ajtók. Én pedig becsuktam ezt az ajtót. Lucy a múlt részévé vált. Sok időbe tellett, mire ezt elfogadtam. De megtettem, és sikerült is zárva tartanom azt