Ugrás a fő tartalomra

Essemm - Rólunk szól ♥

Palej Niki:
Refrén:
Ez rólunk szól, de nem úgy, mint másnál,
Ha elmennék, te akkor is várnál,
Ha nem lennék, ha te sem lennél,
Nekem te vagy, neked pedig én,
Mert ez rólunk szól, szól, szól
Ez rólunk szól, szól, szól...

Essemm:
Mindig külön választottalak el, téged meg a rakást,
Átjöttél, ha hívtalak, sokszor szedtük szét a lakást,
Sok csajt ismertem meg az évek alatt, én meg a bagázs,
De te más voltál, baby, tudod mindig vetted az adást.
Az utcán téged kerestelek, hiába volt jó kapás,
Esélyt láttál előttem, ment rád egyből a harapás,
A srácok lent a téren nem kaptak mást, csak a blamázst,
A telefonomban baby voltál, a többi meg csapás.
Ezek nem tudják, hogy mi pörögtünk már eleget,
Voltunk ebbe-abba megéltünk már sok meleget,
Terveztünk nagyokat, meg szóba hoztunk gyereket,
Közös lakást, boltot, pénzt, nem is keveset,
Ahogy a stúdióból a lakásba lemegyek,
Fújom a füstöt a lépcsőről már látom a szemedet,
Hiába úgy ismertél meg, mint egy utolsó szemetet,
(Essemm) Én nem az vagyok, aki megetet.

Palej Niki:
Refrén:
Ez rólunk szól, de nem úgy, mint másnál,
Ha elmennék, te akkor is várnál,
Ha nem lennék, ha te sem lennél,
Nekem te vagy, neked pedig én,
Mert ez rólunk szól, szól, szól...
Ez rólunk szól, szól, szól...

Essemm:
Sokszor voltam trében, vezeted a kezemet,
Te mindig ott voltál, hiába jött új fejezet,
Te vagy az, ki igazán ismeri az Essemm-et,
És te vagy az, aki igazán elvette az eszemet.
Kanapén nézel, ahogy a mikrofonba terelek,
Minden zene után együtt nevettük ki a verebeket,
Kevés emberek közé tartozol, akit szeretek,
Baby, mert miattad tudom, mi az a szeretet.
Az a csaj vagy, aki nem játsza a szerepet,
Aki a téren, ha végig megy kivégzi a szemeket,
Végig simítom a tested, mikor kidobod a feneked,
Azt kívánom legyél mellettem, míg tolom a szekeret.
Óva intesz mindig attól, hogy bajba ne legyek,
Hogy itt vagy nekem ugyanúgy, ahogy én te neked,
Hiába úgy ismertél meg, mint egy utolsó szemetet,
Én nem az vagyok, aki megetet.

Palej Niki:
Refrén 2x:
Ez rólunk szól, de nem úgy, mint másnál,
Ha elmennék, te akkor is várnál,
Ha nem lennék, ha te sem lennél,
Nekem te vagy, neked pedig én.
Mert ez rólunk szól, szól, szól...
Ez rólunk szól, szól, szól...

Megjegyzések

  1. Te jó isten annyira imádom! Örülök, hogy nem vagyok egyedül a lányok társaságába!:D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Sziasztok! A blog bezárt. Oldallal kapcsolatos megkereséseket az alábbi e-mail címre küldhettek:  b_szandru@hotmail.com kép: x

DIY / DO IT YOURSELF / AUTUMN / ŐSZI WHATCANIDO / HALLOWEEN

Mindenszentek / Halottak napja idézetek

Nem múlnak ők el, kik szívünkben élnek, Hiába szállnak árnyak, álmok, évek. A halál olyan súlyos veszteség, hogy valójában sohasem lehet feldolgozni. Az emléke elhalványulhat a szeretett személynek, de a hiánya mindig megmarad. A sötétség nagylelkű. Türelmes. Mindig győz. Ám erejének szívében ott lakozik a gyengesége: egyetlen magányos gyertya elegendő, hogy elűzze őt. A szeretet pedig több egy magányos gyertyánál. A szeretet képes lángra lobbantani a csillagokat. A halottak az élők emlékezetében élnek tovább. Életem egy szakasza lezárult. Már régen el kellett volna felejtenem az egészet. Egy nyári románc, akármilyen intenzív, akkor is csak egy nyári románc volt. Talán szerelmes is voltam belé, igen, valószínűleg, de gyerekek voltunk még. A gyerekszerelmek ritkán élik túl a vért és a halottakat. Vannak ajtók. Én pedig becsuktam ezt az ajtót. Lucy a múlt részévé vált. Sok időbe tellett, mire ezt elfogadtam. De megtettem, és sikerült is zárva tartanom azt