Ugrás a fő tartalomra
Tumblr_mjcg2khs5g1rjca4qo1_500_large

Az ember csak akkor mondhatja magát boldognak, ha az élet olykor hasonlít az életről álmodott álmokhoz.


A szellem tudás nélkül...olyan tejszín, amely egyetlen éjszaka összegyűlik a felszínen, s amelyből az ügyes kéz hamarosan habot ver.


...ha laikusok érdeklődnek egyházi kérdések iránt, az gyakran a téboly előjele.


A szeretet élesen lát, a gyűlölet még élesebben, de a féltékenység lát a legélesebben, mert az egyszerre szeretet és gyűlölet.


A pozitív érzelmek jobban gyógyítanak, mint bármilyen csodacseppek. (...) Bebizonyosodott, hogy a betegségek mögött szellemi erő is van: gyűlölet, harag, keserűség. Betegek, mert hiányzik belőlük a derű és a szeretet gyógyító ereje.


Minél tisztább a szándék, annál szilárdabban halad az ember a különféle viharokon keresztül.


Nélkülem nem tudsz élni, mert férfi vagy, mert bennem van a titkosabb erő, amely nélkül nem vagy teljes ember.Nem tudsz nélkülem élni, mert nő vagyok. Az én leheletem ad szárnyat a lelkednek, erőt a karodnak, mosolyt a halott kőnek




Helyezd a kapcsolatteremtést az értékrended csúcsára és szervezd köré az életed!


Most már nem lehet visszafordulni, nem lehet többé semmit az időre vagy a véletlenre bízni, nem lehet várni, hogy majd csak lesz valami, s nem is lehet belenyugodni, hogy addig is, amíg lesz valami, én csak élek így tovább.


Aki a múltat tagadja - a jövőt is tagadja. Az ember saját sorsának kovácsa, de közbeszólnak más erők is.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Sziasztok! A blog bezárt. Oldallal kapcsolatos megkereséseket az alábbi e-mail címre küldhettek:  b_szandru@hotmail.com kép: x

DIY / DO IT YOURSELF / AUTUMN / ŐSZI WHATCANIDO / HALLOWEEN

Mindenszentek / Halottak napja idézetek

Nem múlnak ők el, kik szívünkben élnek, Hiába szállnak árnyak, álmok, évek. A halál olyan súlyos veszteség, hogy valójában sohasem lehet feldolgozni. Az emléke elhalványulhat a szeretett személynek, de a hiánya mindig megmarad. A sötétség nagylelkű. Türelmes. Mindig győz. Ám erejének szívében ott lakozik a gyengesége: egyetlen magányos gyertya elegendő, hogy elűzze őt. A szeretet pedig több egy magányos gyertyánál. A szeretet képes lángra lobbantani a csillagokat. A halottak az élők emlékezetében élnek tovább. Életem egy szakasza lezárult. Már régen el kellett volna felejtenem az egészet. Egy nyári románc, akármilyen intenzív, akkor is csak egy nyári románc volt. Talán szerelmes is voltam belé, igen, valószínűleg, de gyerekek voltunk még. A gyerekszerelmek ritkán élik túl a vért és a halottakat. Vannak ajtók. Én pedig becsuktam ezt az ajtót. Lucy a múlt részévé vált. Sok időbe tellett, mire ezt elfogadtam. De megtettem, és sikerült is zárva tartanom azt