Ugrás a fő tartalomra

design #2

megvolt a második design váltás is. most lila sztájl. olyan jó alkotni !
ma még sok a dolgom, de még mindig itt ülök a gép előtt és blogolok, zenét konvertálok, fészbúkozok, és blogokat olvasok meg emesenezek ._. FUCK!
ja, és megtaláltam azt a zenét amit mindig szar kedvekkor hallgattunk Szentgyörgyön az üzlet előtt *-*
Linkelem,


IMÁDOM! ♥ 

I'm sitting alone, drinking alcohol
Writing a song about you
I know it's so sad, maybe even mad
But I know what you do behind my back

x2 You say that you in love, in love with me
But know that you're lying to me

Ref x2
My dream girl is gone now and the story goes on
So, what can I do with my life without you?

You're nothing but a whore always ready to go
You sold your soul for a little dough
And I can not understand how we could be friends
Let go of my hand, this is where it ends

2x: So you say that you in love, in love with me
But know that I lie to me

2x: My dream girl is gone now and the story goes on
So, what can I do with my life wïthout you?

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Sziasztok! A blog bezárt. Oldallal kapcsolatos megkereséseket az alábbi e-mail címre küldhettek:  b_szandru@hotmail.com kép: x

DIY / DO IT YOURSELF / AUTUMN / ŐSZI WHATCANIDO / HALLOWEEN

Mindenszentek / Halottak napja idézetek

Nem múlnak ők el, kik szívünkben élnek, Hiába szállnak árnyak, álmok, évek. A halál olyan súlyos veszteség, hogy valójában sohasem lehet feldolgozni. Az emléke elhalványulhat a szeretett személynek, de a hiánya mindig megmarad. A sötétség nagylelkű. Türelmes. Mindig győz. Ám erejének szívében ott lakozik a gyengesége: egyetlen magányos gyertya elegendő, hogy elűzze őt. A szeretet pedig több egy magányos gyertyánál. A szeretet képes lángra lobbantani a csillagokat. A halottak az élők emlékezetében élnek tovább. Életem egy szakasza lezárult. Már régen el kellett volna felejtenem az egészet. Egy nyári románc, akármilyen intenzív, akkor is csak egy nyári románc volt. Talán szerelmes is voltam belé, igen, valószínűleg, de gyerekek voltunk még. A gyerekszerelmek ritkán élik túl a vért és a halottakat. Vannak ajtók. Én pedig becsuktam ezt az ajtót. Lucy a múlt részévé vált. Sok időbe tellett, mire ezt elfogadtam. De megtettem, és sikerült is zárva tartanom azt