Ugrás a fő tartalomra
Hosszan tudnám sorolni, hogy mi zavar benne - de képtelen lennék elmagyarázni, hogy miért szeretem mégis olyan nagyon-nagyon .
-----------------------
kurva jó volt ez a nap is,teúristen. :)) :DD ez volt eddigi legjobb nyaram ! :DD és egy hatalmas év is vár rám ;-) tökéletes minden. ♥
jött Nóra, kimentünk elé. aztán elvoltunk, beszöktünk Óvodához, de kizavartak bennünket xdxd aztán jött Bio is (: hatalmas volt :$ :D majd később Marci,Peti aztán jött még Zsolt is. Aztán Rita.  :DD jóvoltazisssss
alkottunk,mint mindig. aztán utolsó 30 perc volt a legjobb, azok a képek. wahahahaa fuckyea

-----------------------
amúgy azon gondolkodtam,hogy mi lenne ha elolvasná ezt a blogot. hát..semmi... biztos hogy első percekben cink lenne meg minden, de aztán rájjönnék,hogy legalább elolvashatná hogy mi a kurva isten faszát érzem !

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Sziasztok! A blog bezárt. Oldallal kapcsolatos megkereséseket az alábbi e-mail címre küldhettek:  b_szandru@hotmail.com kép: x

DIY / DO IT YOURSELF / AUTUMN / ŐSZI WHATCANIDO / HALLOWEEN

Mindenszentek / Halottak napja idézetek

Nem múlnak ők el, kik szívünkben élnek, Hiába szállnak árnyak, álmok, évek. A halál olyan súlyos veszteség, hogy valójában sohasem lehet feldolgozni. Az emléke elhalványulhat a szeretett személynek, de a hiánya mindig megmarad. A sötétség nagylelkű. Türelmes. Mindig győz. Ám erejének szívében ott lakozik a gyengesége: egyetlen magányos gyertya elegendő, hogy elűzze őt. A szeretet pedig több egy magányos gyertyánál. A szeretet képes lángra lobbantani a csillagokat. A halottak az élők emlékezetében élnek tovább. Életem egy szakasza lezárult. Már régen el kellett volna felejtenem az egészet. Egy nyári románc, akármilyen intenzív, akkor is csak egy nyári románc volt. Talán szerelmes is voltam belé, igen, valószínűleg, de gyerekek voltunk még. A gyerekszerelmek ritkán élik túl a vért és a halottakat. Vannak ajtók. Én pedig becsuktam ezt az ajtót. Lucy a múlt részévé vált. Sok időbe tellett, mire ezt elfogadtam. De megtettem, és sikerült is zárva tartanom azt