Ugrás a fő tartalomra

díj ♥

 
megkaptam énis, három embertől. ebből két ember kérdéseire válaszolok! :)
+ később: dreamland-alomvilag

A Liebster Award lényege, hogy:
- 11 dolgot írj magadról

- a jelölő mind a 11 kérdésére válaszolnod kell

- 11 kérdést kell feltenned az általad kiválasztott emberkéknek

- 11 embernek kell továbbadni a díjat linkelve az oldaluk címével
  
klajuu kérdései:
Mi az ami téged motivál az életben ?
elsősorban a szüleim, testvéreim. aztán a legjobb barátnőm. ők motiválnak a legjobban.
Mit / Kit szeretsz legjobban, a környezetedben lévő dolgok közül ?
mit: laptopomat, telefonomat. :$
kit: szüleimet.

Mit tartasz a legfontosabbnak az életben?
pénz(?) hát anélkül manapság élni nem lehet. de legfőképpen a szeretet
Minek készülsz, mit tanulsz?
most 9.be megyek ügyviteli szakra, és ügyintéző leszek:3
Van -e olyan ember akinek a bőrébe bújnál, ha igen ki az, és miért?
selena gomez. nocomment,ahw<3
Miért blogolsz?
szeretem ezt csinálni! évek óta van blogom. a legjobb szerintem ez, de emellett volt kritikás blogom, személyes meg mindenféle. és örülök a visszajelzéseknek, főleg ezért mert nagyon biztatóak.
Voltál-e már szerelmes?
igen.
Van-e tesód,hány éves?
két ikertesóm van, fiúk, 18 évesek.
Ha egy szóban kéne jellemezned magad, mi lenne az?
hangulatfüggő. teljesen ez jellemez:DDD
Megváltoztatnál valamit a múltadból?
nem ;)
Hány éves vagy?
15
manyo kérdései:
1.Hogy bírod a fájdalmat, amit egy szeretted, okozz?
hál'istennek nem kell sokszor ilyet átélnem. (sőt, egyáltalán nem) de biztos nehezen bírnám.
2. Mikor vagy önmagad és mikor érzed magad boldognak?
amikor önfeledten nevetek:DD és olyanokkal vagyok, akiket szeretek.
3. Mi az, amit eltervezel az életedben?
legnagyobb célom: New York.
4. Szoktál -e annyira töprengeni valamin, hogy szinte már a fejed is belefájdul..?
nem
5. Mi az amit úgy érzel, hogy abszurd..?
világvége
6. Miért/Kiért tudnál határok nélkül harcolni és élni?
anyu,apu.
7. Vannak-e a szabályok az életedben, amihez tartod magad?
nehezen tudom betartani a szabályokat,ezért nem
8. Gondoltál már arra, hogy örökre egyedül akarsz maradni egy tökéletes emberrel, akit szeretsz?
nem
9. Érzed úgy, hogy bölcsebb vagy egy- két téren az életben ?
igen, sőt egy-két embernél is bölcsebb vagyok!
10. Mit veszel komolyan és mit nem ?
sajnos a sulit nemnagyon veszem komolyan..de az olyan dolgokat, amik tényleg érdekelnek azokat 100%osan komolyan veszem.
11. Vannak -e olyan dolgok/témák vagy legyen az bármi, amivel/akivel nem tudsz mit kezdeni?



tovább nem adom senkinek, mert mindenki megkapta már, aki "számít". ha te mégsem kaptad meg, akkor nyugodtan vidd el, és írd ki hogy tőlem van!


xoxo
 

Megjegyzések

  1. remélem azért az én kérdéseimmel nem voltak bajok.. :D tetszettek a válaszaid!:)
    és itt is gratulálok a bloghoz, nagyon szeretem.^^

    VálaszTörlés
  2. nem, nem volt baj :) sőt, jók is voltak a kérdések!

    ezzel így vagyok..a te blogodat is szeretem! ♥

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Sziasztok! A blog bezárt. Oldallal kapcsolatos megkereséseket az alábbi e-mail címre küldhettek:  b_szandru@hotmail.com kép: x

DIY / DO IT YOURSELF / AUTUMN / ŐSZI WHATCANIDO / HALLOWEEN

Mindenszentek / Halottak napja idézetek

Nem múlnak ők el, kik szívünkben élnek, Hiába szállnak árnyak, álmok, évek. A halál olyan súlyos veszteség, hogy valójában sohasem lehet feldolgozni. Az emléke elhalványulhat a szeretett személynek, de a hiánya mindig megmarad. A sötétség nagylelkű. Türelmes. Mindig győz. Ám erejének szívében ott lakozik a gyengesége: egyetlen magányos gyertya elegendő, hogy elűzze őt. A szeretet pedig több egy magányos gyertyánál. A szeretet képes lángra lobbantani a csillagokat. A halottak az élők emlékezetében élnek tovább. Életem egy szakasza lezárult. Már régen el kellett volna felejtenem az egészet. Egy nyári románc, akármilyen intenzív, akkor is csak egy nyári románc volt. Talán szerelmes is voltam belé, igen, valószínűleg, de gyerekek voltunk még. A gyerekszerelmek ritkán élik túl a vért és a halottakat. Vannak ajtók. Én pedig becsuktam ezt az ajtót. Lucy a múlt részévé vált. Sok időbe tellett, mire ezt elfogadtam. De megtettem, és sikerült is zárva tartanom azt