Ugrás a fő tartalomra
NÉHA MINDEN A NYAKUNKBA SZAKAD ÉS ÚGY ÉREZZÜK NEM BÍRUNK TÖBB TERHET. NÉHA OKTALANUL SÍRUNK VAGY ÉPP NEVETÜNK, ESÜNK EL ÉS ÁLLUNK TALPRA. NÉHA ÚGY ÉREZZÜNK MINDENT ELRONTUNK, HOGY MINDEN A MI HIBÁNK. NÉHA KIABÁLUNK, NÉHA SUTTOGUNK, SOKSZOR HAZUDUNK ÉS SOKSZOR MEGOSZTJUK A FÁJÓ IGAZSÁGOT. NÉHA SEGÍTÜNK, NÉHA ELLÖKJÜK A MÁSIKAT. NÉHA ROSSZAT TESZÜNK, NÉHA JÓT. NÉHA ELKÉSÜNK, NÉHA LEÖTJÜK A FRISSEN FELVETT RUHÁNKKAT, NÉHA NEM TALÁLUNK BELE A SZEMETESBE. NÉHA ODAÉG AZ ÉTEL, NÉHA KIFUT A TEJ VAGY ÖSSZETÖRIK PÁR TÁNYÉR. NÉHA MELEGÜNK VAN, NÉHA FÁZUNK. NÉHA EGYEDÜL VAGYUNK, NÉHA NEM. NÉHA ÉLÜNK. NÉHA HALNÁNK.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Sziasztok! A blog bezárt. Oldallal kapcsolatos megkereséseket az alábbi e-mail címre küldhettek:  b_szandru@hotmail.com kép: x

DIY / DO IT YOURSELF / AUTUMN / ŐSZI WHATCANIDO / HALLOWEEN

Mindenszentek / Halottak napja idézetek

Nem múlnak ők el, kik szívünkben élnek, Hiába szállnak árnyak, álmok, évek. A halál olyan súlyos veszteség, hogy valójában sohasem lehet feldolgozni. Az emléke elhalványulhat a szeretett személynek, de a hiánya mindig megmarad. A sötétség nagylelkű. Türelmes. Mindig győz. Ám erejének szívében ott lakozik a gyengesége: egyetlen magányos gyertya elegendő, hogy elűzze őt. A szeretet pedig több egy magányos gyertyánál. A szeretet képes lángra lobbantani a csillagokat. A halottak az élők emlékezetében élnek tovább. Életem egy szakasza lezárult. Már régen el kellett volna felejtenem az egészet. Egy nyári románc, akármilyen intenzív, akkor is csak egy nyári románc volt. Talán szerelmes is voltam belé, igen, valószínűleg, de gyerekek voltunk még. A gyerekszerelmek ritkán élik túl a vért és a halottakat. Vannak ajtók. Én pedig becsuktam ezt az ajtót. Lucy a múlt részévé vált. Sok időbe tellett, mire ezt elfogadtam. De megtettem, és sikerült is zárva tartanom azt