Ugrás a fő tartalomra

Ha egy poharat becsomagolnak, ráírják, törékeny. De az ember törékeny voltára senki sem figyel.



Nem rossz érzés a hallgatás. Pihentető. (...) Ha sokáig hallgat az ember, mintha belülről tisztogatná magát.



Ha pontosan leírok mindent, amit érzek, a naplóm hírvivő lesz a lelkem és a testem között. Az érzéseim tolmácsa lesz.



Mindannyian tudjuk, hogy az otthon nemcsak négy falat, tárgyakat jelent, az otthon menedék. Az az ember, akinek van hová - és van kihez - hazamenni, mindenkor könnyebben viseli az élet konfliktusait, csapásait. Az otthon számomra azt is jelenti, hogy valaki meghallgat, valaki megvigasztal.


Az igazság keresése közben magam váltam hazuggá.


A te ügyed, mi történik veled. Te fogod megfizetni az árát, ne feledd. Én már felnőtt nő vagyok. Nekem (...) talán fáj, amit csinálsz, de nem az én életem forog kockán, hanem a tiéd. Nekem annyi a felelősségem, hogy jó építőanyagot biztosítsak a jövőbeli házadhoz, de az építész te vagy.


A diplomaosztó ünnepség egy olyan ceremónia, amikor arról mondanak beszédet több ezer egyforma fejfedőbe és talárba öltözött hallgatónak, hogy az egyéniség a siker kulcsa.




Sohasem akarunk keresztülesni azon, amin keresztül kell esnünk ahhoz, hogy azzá váljunk, amivé válni szeretnénk.


Amikor eléred azt a bizonyos pontot az életedben, odakint az emberek azt várják, hogy megtörj. Néha a kezedbe kell venned az irányítást, hogy ne húzzon le a gravitáció és repülhess.



Mindig a legrosszabbra számítunk, hogy elviselhessük azt, amit bekövetkezik.



A fogmosás az örökkévalóság előszobája. Ennél jobban csak a misén unatkozom.



Az óvatosság a bátorságban rejlő intelligencia.


Nagyon sokat tanulhatunk a múltból. Könnyen elfelejtjük a leckét, ügyesen eltemetjük a hibákat, úgy érezzük, mintha sosem követtük volna el őket, és így újra meg újra ugyanazokba a tévedésekbe esünk.


A habitusunk több emléket hagy azoknak a szívében, akik szeretnek minket, mint a képünk.


Hihetetlen, hogy a vágynál a szépségnek milyen nagy hitelkerete van!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Sziasztok! A blog bezárt. Oldallal kapcsolatos megkereséseket az alábbi e-mail címre küldhettek:  b_szandru@hotmail.com kép: x

DIY / DO IT YOURSELF / AUTUMN / ŐSZI WHATCANIDO / HALLOWEEN

Mindenszentek / Halottak napja idézetek

Nem múlnak ők el, kik szívünkben élnek, Hiába szállnak árnyak, álmok, évek. A halál olyan súlyos veszteség, hogy valójában sohasem lehet feldolgozni. Az emléke elhalványulhat a szeretett személynek, de a hiánya mindig megmarad. A sötétség nagylelkű. Türelmes. Mindig győz. Ám erejének szívében ott lakozik a gyengesége: egyetlen magányos gyertya elegendő, hogy elűzze őt. A szeretet pedig több egy magányos gyertyánál. A szeretet képes lángra lobbantani a csillagokat. A halottak az élők emlékezetében élnek tovább. Életem egy szakasza lezárult. Már régen el kellett volna felejtenem az egészet. Egy nyári románc, akármilyen intenzív, akkor is csak egy nyári románc volt. Talán szerelmes is voltam belé, igen, valószínűleg, de gyerekek voltunk még. A gyerekszerelmek ritkán élik túl a vért és a halottakat. Vannak ajtók. Én pedig becsuktam ezt az ajtót. Lucy a múlt részévé vált. Sok időbe tellett, mire ezt elfogadtam. De megtettem, és sikerült is zárva tartanom azt